Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Ford B-ΜΑΧ 1.0 Ecoboost 100 PS

Το νέο Ford B-ΜΑΧ ήρθε και προσφέρει αυξημένη ευελιξία και πρακτικότητα, καθώς και άνετες μετακινήσεις, όντας ένα πολυμορφικό με ιδιαίτερη εμφάνιση και χαρακτήρα.










+ Αυξημένη πρακτικότητα
+ Η ακαμψία του αμαξώματος παρά την απουσία μεσαίας κολόνας
+ Ο 1.000αρης κινητήρας

- Το 5τάχυτο κιβώτιο
- Χώρος αποσκευών

Το νέο μικρό πολυχρηστικό αυτοκίνητο της Ford ταράζει ολίγον τι, τα σχεδιαστικά νερά της αυτοκίνησης. Κύριο γνώρισμά του, η απουσία της μεσαίας κολόνας, η οποία ενσωματώνεται στις εμπρόσθιες και πίσω συρόμενες πόρτες, ενώ το κέλυφος του αμαξώματος αποτελείται από ατσάλι υψηλής αντοχής. Χαρακτηριστικά, που «ρίχνουν» το B-ΜΑΧ, αποφασιστικά στο παιχνίδι των μικρών πολυχρηστικών μοντέλων. Σε αυτή τη κατηγορία αναμένεται να κονταροχτυπηθεί με τον πρωτοπόρο της κατηγορίας, το Opel Meriva, με την ειδοποιό διαφορά ότι αυτή τη φορά το B-MAX αντιπαρατάσσεται με αρκετά βέλη στη φαρέτρα του. 

Κομψό και δυναμικό παράλληλα…
Η εξωτερική σχεδίαση του B-MAX κινείται υπό τα πλαίσια της γνωστής σχεδιαστικής φιλοσοφίας Kinetic Design, υιοθετώντας παράλληλα αρκετά από τα χαρακτηριστικά των Ford C-MAX και S-MAX, αλλά σαφώς σε πιο compact διαστάσεις. 

Το εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει με τη τραπεζοειδή μάσκα, η οποία είναι και το σήμα κατατεθέν της Ford, ενώ ο δυναμισμός του αμαξώματος συνεχίζεται με τη μυώδη γραμμή των ώμων και τους ανάγλυφους θόλους των τροχών, ενώ μεγαλύτερες διαστάσεις διαθέτουν τα φωτιστικά σώματα. Για να καταλάβει κανείς τον τρόπο με τον οποίο ανοίγουν οι πίσω πόρτες πρέπει να είναι παρατηρητικός, μιας και μόνο μια μικρή ράγα στο πίσω μέρος προδίδει τον συρόμενο τρόπο ανοίγματος των θυρών. Το θετικό είναι πως οι πίσω πόρτες μπορούν να ανοίγουν και να κλείνουν ανεξάρτητα από τις εμπρόσθιες.  

Το Ford Easy Access Door System
Το Σύστημα πλαϊνών θυρών «Ford Easy Access Door» είναι καινοτόμο για τη κατηγορία. Αυτό γιατί, για πρώτη φορά υπάρχει συνδυασμός ανοίγματος πλαϊνών πορτών με κλασσικό άνοιγμα προς τα έξω για τις εμπρόσθιες και συρόμενο για τις οπίσθιες, χωρίς να παρεμβάλλεται κεντρική κολόνα. Η διάταξη αυτή δημιουργεί ένα ανεμπόδιστο και μεγάλο άνοιγμα για την είσοδο και έξοδο στο εσωτερικό αυξάνοντας τρομερά την πρακτικότητα. Η παραδοσιακή δομή της κεντρικής κολόνας είναι ενσωματωμένη στις μπροστινές και πίσω πόρτες αντί να αποτελεί τμήμα του αμαξώματος δημιουργώντας άνοιγμα μήκους μεγαλύτερου του 1,5 μέτρου.

autotriti.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε εδώ τη γνώμη σας...