Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010

Ολυμπιακός - Ρεάλ Μαδρίτης 82 - 66 (Εξπρές Θρύλος)



Ο Ολυμπιακός νίκησε 82-66 τη Ρεάλ και επιβεβαίωσε την ισχύ του με το "καλημέρα" στην Ευρωλίγκα. Μαέστρος ο Σπανούλης, σταθερές αξίεςΜπουρούσης και Τεόντοσιτς (vid).


1ο δεκάλεπτο
Με κάρφωμα του Νίλσεν ο Ολυμπιακός σκοράρει για πρώτη φορά (2-2).
Σκοράρει η Ρεάλ, απαντάει ο Ολυμπιακός με καλάθια μέσα από τη ρακέτα (6-6).
Απίστευτο "τρίποντο" του Γιουγ για το 8-9, αλλά ο Τεόντοσιτς απαντά (10-9).
Η Ρεάλ προσπαθεί να ξεφύγει (10-13), γρήγορα όμως οι ψηλοί του Ολυμπιακού (Νεστέροβιτς, Μπουρούσης) της κόβουν τη φόρα (15-13).
Το αχρείαστο φάουλ του Μαυροκεφαλίδη δίνει δύο εύστοχες βολές στον Σουάρεθ (17-17).



2ο δεκάλεπτο
Μόνιμος σκόρερ της Ρεάλ ο Γιουγ που σκοράρει πάλι (17-19).
Σερί πόντους από τους φιλοξενούμενους για το 19-25.
Ο Νίλσεν ξεκολλάει τον Ολυμπιακό σκοράροντας από κοντά (21-28), μόνο που η άμυνα των παικτών του Ίβκοβιτς δεν είναι καλή.
Ένα μίνι σερί του Ολυμπιακού για το 25-30. Μεσολάβησε τεχνική ποινή στο Μεσίνα.
Με το τρίποντο του Μπουρούση στο -2 (28-30). Ο διεθνής σέντερ είναι και πρώτος στην άμυνα.
Με όπλο την άμυνα και τα εύκολα καλάθια στην επίθεση, ο Ολυμπιακός προηγείται μετά από ώρα (32-30). Το καλάθι από τον Σπανούλη.
Με τις βολές του Σπανούλη, ο Ολυμπιακός έκλεισε προηγούμενος το πρώτο μισό (36-35), αφού ο Ροντρίγκεθ αστόχησε στο τελευταίο σουτ.
3o δεκάλεπτο
Με τρίποντο αρχίζει ο Τεόντοσιτς (39-35).
Πάλι από τη γωνία ο Σέρβος, ευστοχεί εκ νέου (44-39).
Ο Σπανούλης με εύστοχες βολές διατηρεί τη διαφορά στο +6 (48-42, στο 24').
Για πρώτη φορά στους εννιά (51-42) ο Ολυμπιακός με γκολ-φάουλ του Νεστέροβιτς από εκπληκτική τυφλή ασίστ του Παπαλουκά.
Η απάντηση της Ρεάλ πάντως είναι άμεση (53-49).
Ο Μπουρούσης είναι αυτός που ξεκολλάει πάλι τον Ολυμπιακό (57-53), αλλά το τρίποντο με ταμπλό ο Σουάρεθ μειώνει στον πόντο (57-56).
Από το κέντρο ο Μαυροκεφαλίδης για το 62-56 στη λήξη του τρίτου δεκάλεπτου.
4ο δεκάλεπτο

Τρίποντο του Κέσελ και στο +11 ο Ολυμπιακός (67-56) που πήρε μπροστά.

Η Ρεάλ δεν βρίσκει λύσεις και η υπέρ της ελληνικής ομάδας διαφορά αυξάνει διαρκώς (72-56, τρίποντο του Τεόντοσιτς).
Μειώνει η Ρεάλ (72-62) και ο Ίβκοβιτς καλεί τάιμ άουτ για να σφίξει τα λουριά.
Μόνο καλό έκανε το τάιμ άουτ, αφού οι "ερυθρόλευκοι" ανέκτησαν την ηρεμία τους (75-62).
Η νίκη σφραγίστηκε από τον Μπουρούση (79-64).

Φάκελος: Ενδοσχολική βία…

Φάκελος: Ενδοσχολική βία…


ΔΕΙΤΕ: Παιδιά με ακραία συμπεριφορά (τα σχόλιά σας)

3 Φεβρουαρίου 2006, Βέροια. Ο μικρός Άλεξ εξαφανίζεται από το σπίτι του στη Βέροια. Η υπόθεση συγκλονίζει την κοινή γνώμη. Τρία χρόνια μετά στις 2 Φεβρουαρίου του 2009 το δικαστήριο βρίσκει ενόχους 5 ανήλικους μαθητές. 

Πρωί 10ης Απριλίου 2009, σχολή ΟΑΕΔ στην Οδό Πέτρου Ράλλη. 19χρονος μαθητής μπαίνει στη σχολή με δύο όπλα και ένα μαχαίρι. Πυροβολεί και σκοτώνει συμμαθητή του, ενώ αμέσως μετά βγαίνοντας από τη σχολή, πυροβολεί και τραυματίζει ακόμα δύο άτομα και στη συνέχεια αυτοπυροβολείται στο κεφάλι και πεθαίνει. Το σημείωμα που έχει αφήσει στην τσάντα του είναι αποκαλυπτικό. «Δεν έχω λόγο να συνεχίσω να ζω. Είμαι πολύ εγωιστής για να πεθάνω και να σας αφήσω να ζήσετε. Πριν πεθάνω, θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε. Δεν έχω σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή. Όποιος βρεθεί μπροστά μου το πρωί της 10ης Απριλίου 2009, θα πεθάνει χωρίς διάκριση. Μέχρι στιγμής δεν έχω γνωρίσει τίποτε άλλο, παρά την απόρριψη. Έχω γνωρίσει μόνο ένα άτομο που αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία νόμιζα πως είχα ερωτευτεί. Νοιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω πως με ό,τι κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη για μένα».

20 Σεπτεμβρίου 2010, 2ο Δημοτικό Σχολείο Χώρας Καλύμνου. 9χρονος μετά από καβγά με συμμαθητή του στο διάλειμμα, παίρνει το αεροβόλο από το σπίτι του και αφού στήνει καραούλι σε διπλανή αυλή. Από εκεί καταφέρνει να σημαδέψει και να πυροβολήσει τον άτυχο συμμαθητή του στο πόδι τραυματίζοντας τον ,ευτυχώς, ελαφρά. 

24 Σεπτεμβρίου 2010, σχολικό συγκρότημα Γκράβας. 17χρονη μαθήτρια μετά από λογομαχία, για υβριστική ανάρτηση στο γνωστό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης «Facebook», ανεβαίνει στο σπίτι της, παίρνει ένα μαχαίρι και μαχαιρώνει συμμαθήτριά της τραυματίζοντας την σοβαρά. 

Το νέο μικρό της Ford!

Το νέο μικρό της Ford!


Δε θα ξεπερνά το άτυπο φράγμα των 10.000 ευρώ

Πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν τη Ford να ετοιμάζει τη δική της αντεπίθεση στην κατηγορία των city cars, πολύ περισσότερο δε ενόψει της επικείμενης επέλασης των Γερμανών του Ομίλου VW με την τριπλέτα των εκδόσεων του νέου Up!.

Η μάχη στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης αρχίζει πλέον να αποκτά νέο… περιεχόμενο, με ολοένα και περισσότερους κατασκευαστές –μικρούς, αλλά και μεγάλους- να ανοίγουν σιγά σιγά τα χαρτιά τους καταθέτοντας και επίσημα τις δικές τους αντι-προτάσεις. Μια από αυτές, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, είναι και αυτή της Ford, που με το πρωτότυπο Start, το οποίο είδαμε φέτος για πρώτη φορά στην Έκθεση του Πεκίνου, σχεδιάζει μεθοδικά τη δική της αντεπίθεση. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα ριζικά νέο μοντέλο, το οποίο θα αντικαταστήσει κάποια στιγμή την υπάρχουσα εκδοχή του Ka, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός οχήματος με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Πρώτα και κύρια, το νέο μικρό της Ford, το οποίο θα «πατά» στο νέο Start, θα διακρίνεται για το χαμηλό του χαμηλό, που αναμένεται να μην υπερβαίνει το άτυπο φράγμα των 10.000 ευρώ στις αγορές της γηραιάς ηπείρου. Ωστόσο, το γεγονός αυτό δεν αναμένεται να αποτελέσει τροχοπέδη στον τομέα της ποιότητας ή της τεχνολογίας, αφού, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα διαθέτει έναν προηγμένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με σύστημα άμεσου ψεκασμού, όμοιο σε προδιαγραφές και γενικότερη φιλοσοφία με εκείνους των νέων Focus-Mondeo-C-Max (βλ. EcoBoost), με τρεις κυλίνδρους και χωρητικότητα 1.000 κ.εκ., ο οποίος θα διακρίνεται όχι μόνο για την υψηλή του απόδοση (εφάμιλλη με εκείνη ενός ατμοσφαιρικού 1,6 λίτρων!), αλλά και για τις περιορισμένες απαιτήσεις του σε καύσιμο. Την ίδια στιγμή, οι μέσες εκπομπές CO2 δεν αναμένεται να ξεπερνούν τα 100 gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης. 

Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, η εταιρεία δεν αναμένεται να… επενδύσει μόνο στον τομέα των κινητήρων, καθώς ταυτόχρονα το βάρος θα πέσει και στη μείωση του βάρους του αμαξώματος μέσω της χρήσης ελαφριών μετάλλων/κραμάτων όσον αφορά το πλαίσιο, αλλά και αντίστοιχων υλικών, όπως το πλαστικό, σε σχέση με πολλά τμήματα των εξωτερικών του επιφανειών. 

Ο διεθνής τύπος αναφέρει πως το νέο αυτό baby Ford, το οποίο παρεμπιπτόντως θα είναι ένα «παγκόσμιο αυτοκίνητο» και όχι ένα προϊόν σχεδιασμένο αποκλειστικά για τις ανάγκες των αγοραστών της Ευρώπης, αναμένεται να μπει στην παραγωγή όχι νωρίτερα από το 2014, με τη διάθεσή του να ξεκινά αρχικά στις λεγόμενες και ως αναπτυσσόμενες αγορές της υφηλίου, όπως είναι αυτές της Κίνας, της Ινδίας κοκ. Στο δρόμο του, το νέο μικρό της Ford αναμένεται να βρει όλες τις μελλοντικές παραλλαγές -για λογαριασμό των Seat και Skoda- του επερχόμενου VW Up!, και βέβαια το καταξιωμένο Toyota IQ, αλλά και το 2κύλινδρο 500ακι της ιταλικής Fiat.

Πηγή:4troxoi.gr

Επεισόδιο Γκαρσία-Χάβου στην προπόνηση

Επεισόδιο Γκαρσία-Χάβου στην προπόνηση


Τα βρόντηξε και έφυγε ο Ουρουγουανός

Το έντονο λεκτικό επεισόδιο στην προπόνηση με τον υπηρεσιακό τεχνικό του ΠΑΟΚ Μάκη Χάβο ήταν η αιτία που ο Πάμπλο Γκαρσία αποχώρησε εκνευρισμένος από τις εγκαταστάσεις της Σουρωτής. Ο Ουρουγουανός δεν ήθελε να πει το παραμικρό τη στιγμή που επιβιβαζόταν στο αυτοκίνητό του.

Η στιγμή της κόντρας

Ξαφνικά ο υπηρεσιακός τεχνικός Μάκης Χάβος μαζί με τον μεταφραστή πλησίασαν τον Πάμπλο Γκαρσία και ξεκίνησε ένας λεκτικός διάλογος. «Αν δεν έχεις διάθεση, σήκω φύγε», είπε στον Γκαρσία, διακόπτοντας το οικογενειακό δίτερμα. «Με βάζεις σε λάθος θέση», του απάντησε εκείνος και τα πνεύματα οξύνθηκαν.

Κάποια στιγμή, ο Γκαρσία έβγαλε την πορτοκαλί φανέλα της προπόνησης, την πέταξε στο χόρτο και αποχώρησε για τα αποδυτήρια. Ο Γκαρσία κατευθύνθηκε στα αποδυτήρια και λίγο αργότερα αποχώρησε από τις εγκαταστάσεις αρνούμενος να πει το οτιδήποτε.

Τι λέει ο επίσημος ΠΑΟΚ


Η ενημέρωση που υπάρχει από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι πως «πράγματι ο παίκτης είχε έναν διάλογο με τον Μάκη Χάβο όχι όμως κάτι περισσότερο. Ωστόσο μετά την προπόνηση διευκρινίστηκε από τον υπηρεσιακό τεχνικό πως δόθηκε άδεια για να φύγει από την προπόνηση ο Γκαρσία και δεν υπάρχει θέμα τιμωρίας του από την διοίκηση.

Το παράπονο του Γκαρσία


Ο Ουρουγουανός ποδοσφαιριστής αργότερα, εκμυστηρεύτηκε σε ανθρώπους του περιβάλλοντός του ότι η συμπεριφορά του Χάβου ήταν και είναι... απαράδεκτη απέναντι όχι μόνο στον ίδιο αλλά σε όλους τους παίκτες της ομάδας.

Πηγή: gazzetta.gr

Το Μάρτιο η μηχανοργάνωση του συστήματος Υγείας

Το Μάρτιο η μηχανοργάνωση του συστήματος Υγείας


Δέσμευση του υπουργού Υγείας

Ένα νέο ριζοσπαστικό σύστημα προμηθειών, χωρίς όμως να αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες, προανήγγειλε ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος μιλώντας στο ραδιόφωνο του «Σκάι».

Ο υπουργός αναρωτήθηκε γιατί πρέπει να γίνονται από το Δημόσιο οι διαγωνισμοί για τις προμήθειες ιατρικού υλικού και δεσμεύτηκε ότι στο εξής θα πληρώνονται σε πραγματικό χρόνο οι προμήθειες των νοσοκομείων.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ιδίου με αυτόν τον τρόπο θα εξοικονομούνται ετησίως περίπου 400 εκατ. ευρώ. 

Αναφερόμενος στη μηχανοργάνωση του συστήματος Υγείας επανέλαβε ότι θα είναι πραγματικότητα μέχρι το Μάρτιο και όποια μέλη της διοίκησης δε συμβαδίσουν στην πραγματοποίηση του στόχου, θα απομακρυνθούν. 

«Δε θα συμπράξω σε κάτι που πληρώνει η πολιτεία εδώ και 20 χρόνια και δεν το έχει» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Ανθρώπινο λάθος το 85% των τροχαίων

Ανθρώπινο λάθος το 85% των τροχαίων


Μας λείπει η οδική παιδεία

Η αλλαγή κουλτούρας και νοοτροπίας, αλλά και η απόκτηση οδικής παιδείας, είναι απαραίτητα στοιχεία για να παταχθεί η μάστιγα των τροχαίων. Σε ποσοστό 85% των τροχαίων, κύριο ρόλο παίζει ο παράγοντας άνθρωπος, όπως τονίστηκε σήμερα, στα εγκαίνια της έκθεσης για τα τροχαία, που οργανώνει στα Χανιά το τμήμα Τροχαίας σε συνεργασία με άλλους φορείς.

Τα εγκαίνια της έκθεσης, συνέπεσαν με το τραγικό δυστύχημα με 5 νεκρούς, που σημειώθηκε λίγο πριν τα μεσάνυχτα στο 99ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Ρεθύμνου -Ηρακλείου ,στο ύψος των Σισσών. 

«Πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι όταν οδηγούμε. Να οδηγούμε με σύνεση, προσοχή να είμαστε όσο το δυνατό προσεκτικότεροι .Όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά για να προστατεύσουμε τη ζωή μας» επεσήμανε η διοικητής του τμήματος Τροχαίας Χανίων, Ελένη Παπαθανασίου.

Η κυκλοφοριακή αγωγή παίζει σημαντικό ρόλο αρκεί να διδάσκεται στα σχολεία, τόνισε από την πλευρά του ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Κρήτης, Φώτης Γεωργόπουλος.

«Η κυκλοφοριακή αγωγή είναι ένα μάθημα που πρέπει να μπει στις 2 βαθμίδες της εκπαίδευσης, για να μπορέσει η αυριανή νεολαία να κυκλοφορεί χωρίς προβλήματα και δυσάρεστες συνέπειες» επεσήμανε.

Η έκθεση, που έχει ως τίτλο «Η ασφάλεια ξεκινάει από εσένα» περιλαμβάνει στιγμιότυπα από τροχαία και περιστατικά τα οποία έχουν συμβεί στο νομό Χανίων τα τελευταία χρόνια. Εικόνες σκληρές αλλά ρεαλιστικές, που έχουν ως στόχο να ευαισθητοποιήσουν την τοπική κοινωνία και κυρίως τα νέα παιδιά σε θέματα οδικής ασφάλειας. 

Συνδιοργανωτές της εκδήλωσης είναι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων και ο Δήμος Χανίων.

Η έκθεση, που περιλαμβάνει φωτογραφίες, αφίσες και προβολή βίντεο, θα διαρκέσει μέχρι το Σάββατο 23 Οκτωβρίου και θα είναι ανοιχτή για το κοινό, καθημερινά, πρωί και απόγευμα.

Δυνατό εργαλείο

Δυνατό εργαλείο

1.500 γραμμές την εβδομάδα κόβει ο ΟΤΕ-Διακανονισμό και για 100 ευρώ ζητούν οι πολίτες




Απίστευτα είναι τα στοιχεία που έρχονται στο φως. Όπως όλα δείχνουν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι αδυνατούν να πληρώσουν ακόμη και λογαριασμούς μερικών δεκάδων ευρώ.

Σύμφωνα με την εφημερίδα "Το Έθνος" ,τουλάχιστον μισό εκατομμύριο ευρώ είναι τα ... φέσια που έχει ο ΟΤΕ που πλέον προχωράει σε 15ήμερες διακοπές εξερχόμενων κλήσεων σε τουλάχιστον 6.000 συνδέσεις κάθε μήνα.

Το ανησυχητικό στοιχείο είναι πως πλέον οι πολίτες ζητούν διακανονισμό ακόμη και για λογαριασμούς της τάξης των 100-120 ευρώ. 

Χιλιάδες είναι οι πολίτες που ζητούν ευκολίες πληρωμής από τις εταιρείες τηλεφωνίας για να μπορέσουν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, ενώ πολύ είναι εκείνοι που “κόβουν” το σταθερό τηλέφωνο και στέφονται αποκλειστικά στο κινητό.
Κινητό, αλλά όχι με σύνδεση. Θραύση κάνουν τον τελευταίο καιρό τα καρτοκινητά που δεν έχουν μηνιαίο πάγιο.

Άμεση απόσυρση αλλεργιογόνων τροφίμων απαιτεί ο ΕΦΕΤ




Επείγουσα σύσταση,απευθύνει ο ΕΦΕΤ ,σε καταναλωτές που είναι αλλεργικοί σε σόγια και γλουτένη να μην τα καταναλώσουν.




Πρόκειται για 2 προϊόντα ρυζομακάρονων (noodles) στιγμιαίας παρασκευής, με άρωμα γαρίδας, με τις εμπορικές επωνυμίες «Delhaize Bag Noodles, Shrimp flavor 60 γρ» και «Delhaize Cup Noodles, Shrimp flavor 70 γρ» στις συσκευασίες των οποίων δεν αναφέρεται ότι περιέχουν σόγια, καθώς και για προϊόν γλυκιάς σάλτσας σόγιας, με την εμπορική επωνυμία «Delhaize Sweet Soy Sauce» σε γυάλινη συσκευασία των 200 ml, στη συσκευασία του οποίου δεν αναγράφεται ότι περιέχει γλουτένη.
 
Τα τρία αυτά προιόντα παράγονται στη Ταυλάνδη και διακινήθηκαν στη χώρα μας μέσω του δικτύου καταστημάτων της εταιρείας «AB Βασιλόπουλος ΑΕ».

Ανθρωποκυνηγητό στην Παιανία




Άφαντοι οι δράστες που μπήκαν με τα όπλα στα χέρια

στο υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. στην οδό Καραολή-Δημητρίου λίγο πριν τις 12. Οι δυο ληστές ακινητοποίησαν υπαλλήλους και πελάτες, άδειασαν τα ταμεία και εξαφανίστηκαν με τη μηχανή που είχαν παρκάρει έξω απ' το υποκατάστημα.

1 στους 3 δεν πληρώνει τη ΔΕΗ!




- Γονάτισαν οι πολίτες από τις αυξήσεις στη ΔΕΗ και τα μέτρα. Δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς
- Υπουργεία και δημόσιες υπηρεσίες χρωστούν εκατομμύρια
- Η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα στους πολίτες όχι όμως στα υπουργεία
- Έρχονται και νέες αυξήσεις στα τιμολόγια ρεύματος

Σοκ από τη ΔΕΗ για εκατοντάδες χιλιάδες μικρομεσαία νοικοκυριά και καταναλωτές, καθώς:
Ενας στους τρεις καταναλωτές (το 31,18%) στην Αθήνα δεν μπορεί να εξοφλήσει τα καυτά τιμολόγια του ηλεκτρικού και τον αναμένει... το σκοτάδι, όπως και το κρύο του χειμώνα.

Στη χώρα συνολικά το αντίστοιχο ποσοστό φθάνει το 27,62% (ένας στους τέσσερις καταναλωτές). Μόνο τον φετινό Ιούνιο 1.094.585 καταναλωτές δεν μπόρεσαν να πληρώσουν τον λογαριασμό της ΔΕΗ, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της επιχείρησης που παρουσιάζει σήμερα η εφημερίδα “Το Έθνος”.
 
Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ του «Εθνους» καταγράφετε το έντονο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές και σε άλλες ΔΕΚΟ, καθώς:
 
- Στον ΟΤΕ εκτιμάται πως οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί ξεπερνούν τις 500.000.
- Στην ΕΥΔΑΠ διαπιστώνεται πως... αυξάνονται θεαματικά τα κρούσματα των απλήρωτων λογαριασμών, ιδιαίτερα αυτών με υψηλά ποσά.
Η κατάσταση στη ΔΕΗ αναμένεται να επιδεινωθεί από τον Ιανουάριο, οπότε το ηλεκτρικό ρεύμα θα ακριβύνει κατά 13,7% τουλάχιστον.
 
«Βουνό» οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί, με τα χρέη των καταναλωτών στη ΔΕΗ να είναι αυξημένα κατά 168% πέρυσι σε σχέση με το 2004. Η κατάσταση είναι πλέον δραματική, αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι κατά την ίδια πενταετία (2004-2009) αυξήθηκαν κατά 208% τα χρέη των «μη ενεργών» καταναλωτών. Δηλαδή αυτών στους οποίους έχει γίνει και διατηρείται διακοπή της ηλεκτροδότησης τους.
 
Οι δε διακοπές της ηλεκτροδότησης τείνουν να πάρουν μορφή επιδημίας.
 
Το 27,62% του ποσού των λογαριασμών της ΔΕΗ δεν εξοφλήθηκε τον φετινό Ιούνιο, ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2009 το ποσοστό ήταν 19,9%.
 
Συνολικά το ύψος των ανεξόφλητων χρεών των καταναλωτών (χαμηλή και μέση τάση) στη ΔΕΗ τον φετινό Ιούνιο ανερχόταν σε 373.701.936 ευρώ, επί του συνολικού ποσού του 1.352.985.297,23 ευρώ των λογαριασμών που εκδόθηκαν.
 
Για να σχηματίσουμε ολοκληρωμένη εικόνα της κρίσης που μαστίζει τους καταναλωτές αναφέρουμε πως το ποσοστό των ανεξόφλητων λογαριασμών της δεκαετίας 1988-1999 ανερχόταν μόλις στο 5% επί του συνόλου των εκδοθέντων.
 
Αποκαλυπτικά είναι και τα στοιχεία της εφημερίδας, που δείχνουν σε ποιες περιοχές κατοικούν οι πλέον καταχρεωμένοι στη ΔΕΗ καταναλωτές.
 
Βλέπουμε ότι:
 
Στην Αττική το 31,18% των καταναλωτών χρωστούν στη ΔΕΗ, στον Πειραιά και στα νησιά το 26,79%, στην Κεντρική Ελλάδα το 24,69%, στην Πελοπόννησο και την Ηπειρο έχουν ανεξόφλητους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος το 23,77% των καταναλωτών και στη Μακεδονία - Θράκη το 21,42% των καταναλωτών.
 
Καταχρεωμένοι στη ΔΕΗ νομοί -με ανεξόφλητους πάνω από το 23% λογαριασμούς- είναι στην Κρήτη το Ηράκλειο, το Ρέθυμνο και τα Χανιά, η Κοζάνη, η Κατερίνη, το Κιλκίς, οι Σέρρες, αλλά και η Ρόδος, η Κάρπαθος και άλλα νησιά.
 
Εξοργιστική παράμετρος των αποκαλυπτικών αυτών στοιχείων είναι το γεγονός ότι:
 
Τη στιγμή που η ΔΕΗ κατεβάζει τον διακόπτη σε χιλιάδες καταναλωτές (ανέργους, μικροσυνταξιούχους, βιοτέχνες, καταστήματα κ.ά.) που αδυνατούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους, το Δημόσιο ως... γνήσιος μπαταχτσής αρνείται να εξοφλήσει το «φέσι» που έχει στη ΔΕΗ και ανέρχεται σε 99,21 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για χρέη υπουργείων και δημόσιων φορέων έως τις 30 Ιουνίου 2010, σύμφωνα με «ενημερωτικό σημείωμα» που εισήχθη στο γραφείο της διοίκησης της ΔΕΗ στις 30 Ιουλίου 2010.
 
Το πλέον εξοργιστικό είναι πως ενώ στους πολίτες που μπορεί να χρωστάνε ακόμη και 100 ευρώ, η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα το πολύ εντός 100 ημερών αν δεν πληρώσουν, το ελληνικό... ντοβλέτι χαίρει απόλυτης ασυλίας.
 
Από το έγγραφο που αποκαλύπτει η εφημερίδα το “Έθνος” αποδεικνύεται πως από το 1988 (!) έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη ΔΕΗ, π.χ., το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και παρ’ όλα αυτά δεν... έχει ιδρώσει το αυτί κανενός.

vanessa mae - Storm