Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2010

Η IBM ανακοινώνει τον ταχύτερο επεξεργαστή του κόσμου Δημοσιεύθηκε στις



Οι τετραπύρηνοι desktop υπολογιστές με συχνότητα λειτουργίας πάνω από 3.0GHz θεωρούνται εδώ και αρκετό καιρό προϊόντα υψηλών επιδόσεων, ωστόσο ο επεξεργαστής που μόλις ανακοίνωσε η IBM έρχεται να δώσει νέα διάσταση στην έννοια "ταχύτητα". Η καινοτομική εταιρεία παρουσίασε τις τεχνικές προδιαγραφές του z196, ενώ νέου τετραπύρηνου επεξεργαστή με (εργοστασιακή) συχνότητα λειτουργίας που έχει οριστεί στο εξωπραγματικό επίπεδο των 5.2GHz.
Έτσι, ο z196 ανακηρύσσεται αυτόματα ο ταχύτερος επεξεργαστής του κόσμου, παίρνοντας το στέμμα από τον IBM Power6 των 4.7GHz. Ο z196 διαθέτει ούτε λίγο, ούτε πολύ, 1,4 δισ. transistors, δηλαδή περίπου 300 εκατομμύρια περισσότερα από τους εξαπύρηνους επεξεργαστές της Intel. Όλα αυτά σε μια επιφάνεια 512 τετραγωνικών χιλιοστών, που κατασκευάζονται με βάση την τεχνολογία των 45 νανομέτρων.
Κάθε πυρήνας διαθέτει 1.5MB L2 cache ενώ η κοινή L3 eDRAM cache έχει χωρητικότητα 24MB. Είναι, δε, τόσες οι δυνατότητες του νέου επεξεργαστή, που η IBM αποφάσισε να προσθέσει και L4 cache, η οποία συνδέει διαφορετικούς επεξεργαστές σε ένα multi-chip module (MCM). Μιλάμε για κοινή L4 cache χωρητικότητας 192MB, μέσω συνδέσμου με ταχύτητα 40GB ανά δευτερόλεπτο.
Φυσικά, ο εν λόγω επεξεργαστής δεν απευθύνεται στη mainstream αγορά και πρόκειται να τροφοδοτήσει κατ' αποκλειστικότητα τα mainframes της IBM. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, εκτιμάται όμως ότι θα κινείται στην περιοχή των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, τουλάχιστον, ανά τεμάχιο.

Το παλιό μου παλτό το χαρίζω σε 'σένα!

Το παλιό μου παλτό το χαρίζω σε 'σένα!


Την Κυριακή ανταλλάσσουμε τα παλιά μας ρούχα στον Πειραιά

Βαρέθηκες να φοράς τα ίδια ρούχα; Μην τα πετάς! Αντάλλαξέ τα! Σε μια περίοδο που τα οικονομικά όλων είναι στενάχωρα, εμείς αντιδρούμε!

Την Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010, μάζεψε ρούχα και αξεσουάρ (ε καλή κατάσταση, τα οποία δεν θέλεις και έλα Μεθώνης 87 στον Πειραιάς να τα ανταλλάξουμε.

Ακόμα και αν δεν επιθυμείς να μπεις στην διαδικασία της ανταλλαγής, να έχεις στο μυαλό σου πως ό,τι περισσέψει θα δοθεί σε οργάνωση που έχει συνεχόμενες ανάγκες για ρουχισμό.

Αναφερόμαστε στο «ΔΙΚΤΥΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΥΛΕΓΓΥΗΣ» που εδρεύει στον Πειραιά (Ζωσιμαδών 44) και είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που λειτουργεί από το 2005. Απευθύνεται σε άτομα με αναπηρία, άστεγους, άπορες οικογένειες, ηλικιωμένους, μέλη μονογονεϊκών οικογενειων, παιδιά που βρίσκονται στο δρόμο και πρόσφυγες.

Μην πετάς τίποτα....!!!!

Επαναστατική μέθοδος για την παραγωγή βλαστοκυττάρων από το δέρμα

Επαναστατική μέθοδος για την παραγωγή βλαστοκυττάρων από το δέρμα


ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ

Πολύτιμα βλαστοκύτταρα κατάφεραν να δημιουργήσουν Αμερικανοί ερευνητές, με τη χρήση όχι εμβρυικών κυττάρων, όπως ξέραμε έως σήμερα, αλλά κυττάρων του δέρματος. Η μέθοδος εκτιμάται πως μπορεί να αποτελέσει μία αξιόπιστη εναλλακτική λύση, δεν απαιτεί προηγουμένως την επικίνδυνη γενετική τροποποίηση των κυττάρων και είναι πολλά υποσχόμενη στο θεραπευτικό πεδίο.

Αντί να τροποποιήσουν με τη βοήθεια ιών τα γονίδια των κυττάρων και να αναπρογραμματίσουν το DNA των ενήλικων κυττάρων προκειμένου αυτά να μετατραπούν σε βλαστικά, οι ερευνητές ανέπτυξαν συνθετικά μόρια RNA, τα οποία, χωρίς να ενσωματωθούν στο DNA των κυττάρων, κωδικοποίησαν με διαφορετικό τρόπο (δηλαδή αναπρογραμμάτισαν) τις πρωτεΐνες τους. Το RNA είναι ένα μόριο-αγγελιοφόρος ζωτικό για τη διαδικασία δημιουργίας των πρωτεϊνών. Για να παραχθεί μια πρωτεΐνη, το κύτταρο πρώτα μεταγράφει τον κώδικα DNA σε RNA, το οποίο δίνει τις κατάλληλες οδηγίες για τη δημιουργία της πρωτεΐνης. 

Το αποτέλεσμα ήταν τα ενήλικα κύτταρα του δέρματος να μετατραπούν πολύ γρήγορα σε πολυδύναμα βλαστικά κύτταρα και μάλιστα χωρίς τον κίνδυνο γενετικών μεταλλάξεων και καρκίνου, όπως συμβαίνει με τη χρήση εμβρυικών κυττάρων. 

Η νέα τεχνική μειώνει στο μισό τον απαιτούμενο χρόνο- δύο εβδομάδες από ένα μήνα- ενώ είναι πολύ πιο αποδοτική, καθώς μετατρέπει δύο στα εκατό κύτταρα σε βλαστικά- από ένα.

Τα κύτταρα αυτά μπορούν να διαφοροποιηθούν, δηλαδή να εξειδικευθούν ώστε να «μεταμορφωθούν» σε οποιοδήποτε κύτταρο του οργανισμού.

O 50άρης είναι ο νέος της εποχής

O 50άρης είναι ο νέος της εποχής

Πιο δραστήριοι από τους 25άρηδες οι μεσήλικοι

Στις αρχές τις δεκαετίας του 1970 ο Γ. Ζαμπέτας τραγουδούσε «Όταν έπιανες πενήντα, μια φορά κι ένα καιρό, ήθελες μια νοσοκόμα, κι ένα μόνιμο γιατρό, τώρα όμως στα πενήντα, καλοστέκεις μια χαρά, και για χάρη σου οι γυναίκες περιμένουν στην ουρά». Σχεδόν σαράντα χρόνια μετά οι στίχοι αποδείχθηκαν προφητικοί.

Μία νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι ο μέσος 50άρης είναι πιο κοινωνικός, ευτυχισμένος και δραστήριος από τους περισσότερους… 25άρηδες!

Τα συμπεράσματα αυτά προέρχονται από μελέτη που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία σε 4.000 άντρες και γυναίκες ηλικίας 18 έως 75 ετών. Όπως ανακοίνωσαν ερευνητές από τον Ιατρικό Όμιλο Benenden, οι απαντήσεις των εθελοντών έδειξαν πως, κατά μέσον όρο, οι 50άρηδες βγαίνουν δύο φορές την εβδομάδα και βλέπουν συνολικά τέσσερις φίλους τους. Κατορθώνουν επίσης στη διάρκεια του έτους να φύγουν τρεις φορές για Σαββατοκύριακο, ενώ ο ένας στους δύο «τα δίνει όλα» για να περνάει όσο πιο καλά μπορεί.

Σύμφωνα με την έρευνα, ένας άνδρας πλέον θεωρείται γοητευτικός και αντιμετωπίζεται ως «υποψήφιος γαμπρός» εύκολα έως τα 55 του χρόνια (συγκριτικά, προ 30ετίας, η όποια γοητεία του είχε απομείνει, τον άφηνε κι αυτή γύρω στα 45).

Η μελέτη έδειξε επίσης ότι οι μεσήλικες τρώνε εκτός σπιτιού κατά μέσον όρο μία φορά την εβδομάδα, απολαμβάνουν βολτίτσες με τους φίλους τους τρεις φορές τον μήνα και επίσης κάνουν συχνότερα ταξίδια στο εξωτερικό.

Εντοπίστηκε πλανήτης όπου μπορεί να αναπτυχθεί ζωή

Ναι, μπορούμε να έχουμε «γείτονες»!

Έναν πλανήτη με θερμοκρασία ούτε πολύ χαμηλή ούτε πολύ υψηλή εντόπισαν οι αστρονόμοι, εκτιμώντας πως αυτή επιτρέπει την ανάπτυξη ζωής. 

Ο πλανήτης βρίσκεται σε τροχιά γύρω από ένα κόκκινο αστέρι-νάνο που ονομάζεται Gliese 581 και υπολογίζεται πως έχει μάζα τριπλάσια από αυτή της Γης. 

Η παρατήρηση έγινε από ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια και του Ινστιτούτου Κάρνεγκι. 

Δείτε το βίντεο

Έξι νέες Lotus στο Παρίσι!

Έξι νέες Lotus στο Παρίσι!


Ξεχωρίζουν οι νέες Elan, Esprit και Elise

Η βρετανική εταιρεία πραγματοποιεί τη μεγάλη επάνοδό της παρουσιάζοντας και επίσημα στο Παρίσι έξι απτά δείγματα γραφής των προθέσεών της, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν οι νέες Elan, Esprit και Elise!

H Έκθεση του Παρισιού θα ήταν για τη βρετανική εταιρεία μια εκδήλωση-ορόσημο, καθώς σε αυτή θα σηματοδοτούνταν η εφ όλης της ύλης επάνοδος της μάρκας στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα με το City Car.

Μια ακόμα ενδιαφέρουσα πρόταση από τους Βρετανούς, και μάλιστα με 4θεσια διάταξη στο εσωτερικό, η οποία βασίζεται, όπως σας είχαμε αποκαλύψει, στο αντίστοιχο μοντέλο της αδελφής εταιρείας Proton. Διαθέτει δε έναν ηλεκτροκινητήρα, σε συνδυασμό με έναν κινητήρα βενζίνης με 3 κυλίνδρους και χωρητικότητα 1,2 λίτρων. Η συνολική ισχύς του «πακέτου» μεταφέρεται στους πίσω τροχούς εξασφαλίζοντας μια αυτονομία κίνησης που υπερβαίνει τα 320 χλμ. (σ.σ.: 50 περίπου χλμ. με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα). Το ντεμπούτο του νέου αυτοκινήτου πόλης της Lotus είναι προγραμματισμένο, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, για το 2014.ι, η Lotus κατάφερε με την πληθωρική ομολογουμένως παρουσία της στην πόλη του φωτός να δώσει το στίγμα των προθέσεών της, κυρίως σε ότι αφορά στα μελλοντικά της προϊόντα. Έτσι, λοιπόν, οι Βρετανοί παρουσίασαν στο περίπτερο τους ούτε λίγο ούτε πολύ έξι νέα μοντέλα: τις νέες Elan, Esprit, Elise, Elite,Eterne, καθώς και μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των City Car. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά το ποιόν της κάθε μιας.

Lotus Elan
Πρόκειται για ένα 2θέσιο coupe, με τον κινητήρα εγκατεστημένο στο κέντρο του αμαξώματος, το οποίο αναμένεται, σύμφωνα με τη Lotus, να αντιπαρατεθεί με μοντέλα, όπως η Porsche 911 και το Audi R8. Προαιρετικά, μάλιστα, θα υπάρχει η δυνατότητα η νέα Elan να μεταφέρει δύο ακόμα επιβάτες. Την κίνηση θα παρέχει ο 4λιτρος V6 κινητήρας της Evora, με άγνωστη προς το παρόν ιπποδύναμη (σ.σ.: οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 400 και 460 ίππων). Μάλιστα, οι ιθύνοντες της εταιρείας επεσήμαναν κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του μοντέλου ότι διαθέσιμη θα είναι και μια έκδοση «R», με πιο σκληρές ρυθμίσεις και μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με την «απλή» παραλλαγή του μοντέλου. Σύμφωνα με τη Lotus, η τελευταία θα επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,9 περίπου δλ, ενώ η «R» σε μόλις 3,5 δλ. Σε κάθε περίπτωση, το ντεμπούτο της νέας αυτής Elan δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν το 2014.
 
Lotus Esprit
Η νέα Esprit θα είναι το πρώτο από τα νέα μοντέλα που είδαμε στο Παρίσι που θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας, το 2013. Την κίνηση θα παρέχει ένας 5λιτρος V8 κινητήρας της Lexus, ο οποίος θα έχει την αρωγή ενός συστήματος υπερτροφοδότησης αποδίδοντας 550 ή 620 ίππους στην έκδοση «R» στις 8.000 σ.α.λ. Αμφότερες θα διαθέτουν ένα εξελιγμένο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι, καθώς και σύστημα (αλά F1) ανάκτησης της κινητικής ενέργειας (KERS). Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία ανακοινώνει πως οι εκπομπές CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 250 γρ./χλμ. όταν την ίδια στιγμή η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ../ώρα θα ολοκληρώνεται για τη νέα Esprit και Esprit R των 1.495 κιλών σε χρόνο 3,5 και 3,2 δλ. αντίστοιχα! 

Lotus Elise
Πρόκειται για ένα εξίσου εντυπωσιακό αυτοκίνητο, το οποίο όμως δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το 2015. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το μοντέλο της υπάρχουσας γενιάς, η νέα Elise θα διαθέτει ένα ελαφρύ αμάξωμα με πολλά από τα επιμέρους μέρη του να είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Μάλιστα, η εταιρεία έχει ήδη προβλέψει την προσθήκη και μιας ανοιχτής 2θεσιας έκδοσης, πέραν της coupe, καθώς και μιας πιο σκληροπυρηνικής, με την ονομασία «R». Την ισχύ των 300 έως και 350 ίππων θα παρέχει στο αμάξωμα των 1.090 περίπου κιλών ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων, που θα προέρχεται και αυτός από την Toyota, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις. 

Lotus Elite
Η νέα Elite είναι ένα 2+2 θέσεων κουπέ, που στοχεύει απευθείας στην καρδιά της βρετανικής επίσης Aston Martin και συγκεκριμένα στην DB9. Το εντυπωσιακό κουπέ της εταιρείας θα είναι εφοδιασμένο με έναν 5λιτρο V8 κινητήρα από την Toyota/Lexus σε συνδυασμό με σύστημα υπερπλήρωσης. Και εδώ, οι διαθέσιμες εκδόσεις αναμένεται να είναι δύο: η πρώτη θα αποδίδει 550, ενώ η δεύτερη, η οποία θα συνοδεύεται με το γράμμα «R», περί τους 620 ίππους και τα 720 Nm ροπής. Από πλευράς διαστάσεων, η Elite θα αγγίζει σε μήκος τα 4,6 μ. και τα 1.650 κιλά, ενώ αξίζει να προσθέσουμε πως το πλαίσιο-αμάξωμα θα διαθέτει πολλά μέρη από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, με τις αναρτήσεις, τόσο εμπρός όσο και πίσω, να αποτελούνται από διπλά ψαλίδια.

Lotus Eterne
Και εδώ, «στόχος» είναι η Aston Martin και –προφανώς- η Rapide, αλλά και οι υπόλοιποι… ομοϊδεάτες της (Porsche Panamera, Mercedes CLS κοκ). Η Eterne ωστόσο αναμένεται να καθυστερήσει να πατήσει τους τροχούς της στην άσφαλτο και σίγουρα όχι νωρίτερα από το 2015. Για το εντυπωσιακό αυτό 4θυρο μοντέλο της Lotus οι πληροφορίες είναι –μέχρι και αυτή τη στιγμή- περιορισμένες. Ωστόσο, το μοναδικό γνωστό στοιχείο είναι πως η Eterne θα χρησιμοποιεί μια επιμηκυμαίνη εκδοχή του δαπέδου της Elite, σε συνδυασμό με τα επιμέρους μηχανικά της μέρη.

Πηγή: 4troxoi.gr

Seat IBE: Τώρα και ηλεκτρικό!

Seat IBE: Τώρα και ηλεκτρικό!


Με αλλαγές στη φιλοσοφία που διέπει τη μονάδα που παρέχει την κίνηση

Η ισπανική εταιρεία παρουσίασε στο Παρίσι την ηλεκτρική, αυτή τη φορά, παραλλαγή του πρωτοτύπου IBE, που είδε το φως της δημοσιότητας την άνοιξη που μας πέρασε στην πόλη της Γενεύης.

Σε σχέση με το τελευταίο, η ειδοποιός διαφορά δε βρίσκεται μόνο στις αλλαγές στην εξωτερική και εσωτερική περιβολή (βλ. νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ακόμα πιο… προχωρημένη διαμόρφωση καμπίνας), αλλά στη φιλοσοφία που διέπει τη μονάδα που παρέχει την κίνηση. 

Πιο συγκεκριμένα, το IBE των μόλις 3,83 μ. (μικρότερο σε μήκος σε σχέση με το Ibiza κατά 20 εκ.!), φιλοξενεί στο εμπρός μέρος έναν εξελιγμένο σε συνεργασία με την Siemens και συμπαγή σε ότι αφορά τις διαστάσεις του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τη μέγιστη ισχύ των 102 ίππων, ωστόσο είναι σε θέση, σε συνδυασμό με τη ροπή των 200 Nm, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Seat να εξασφαλίσει μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 9,7 δλ. και τελική της τάξης των 160 χλμ./ώρα, χάρη και στο ιδιαίτερα περιορισμένο, στα 1.100 μόλις κιλά, συνολικό βάρος του κουπέ αμαξώματος. Ενός αμαξώματος, με εντυπωσιακό ομολογουμένως πλάτος (1,77 μ.) και περιορισμένο για τα δεδομένα του είδους ύψος (1,23 μ.), που σε μορφή αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά εκείνη του επερχόμενου και εντελώς νέου Seat Leon. 

Όσον αφορά την αυτονομία κίνησης, η Seat ανακοινώνει πως οι συσσωρευτές ενέργειας είναι σε θέση να εξασφαλίσουν στο IBΕ πάνω από 130 πραγματικά χιλιόμετρο σε αστικό ή μη περιβάλλον.

Πηγή: 4troxoi.gr

Εννιά χρόνια χωρίς των Κώστα Χατζηχρήστο

Εννιά χρόνια χωρίς των Κώστα Χατζηχρήστο


ΔΕΙΤΕ: Ατάκες από την απολαυστική ταινία «Της κακομοίρας»

Συμπληρώθηκαν εννιά χρόνια από την ημέρα που ο αγαπημένος ηθοποιός Κώστας Χατζηχρήστος ταξίδευε στη γειτονιά των αγγέλων. Ας θυμηθούμε κάποιες από τια ατάκες του στην απολαυστική ταινία «Της κακομοίρας» και ας χαμογελάσουμε λίγο…

Δείτε το βίντεο...

Οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα και στο Δημόσιο

Οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα και στο Δημόσιο


Καταργούνται επιδόματα, ενώ έρχεται το πριμ σπουδών και παραγωγικότητας με το ενιαίο μισθολόγιο

Σε περαιτέρω συρρίκνωση των αποδοχών ορισμένων τουλάχιστον κατηγοριών υπαλλήλων, που κινούνται στα «μισθολογικά ρετιρέ», εκτιμάται ότι θα οδηγήσει το νέο μισθολόγιο, το οποίο άρχισε ήδη να καταρτίζεται με βάση τις αρχές που έδωσαν στη διοίκηση της ΑΔΕΔΥ οι υπουργοί Εσωτερικών και Οικονομικών Ι. Ραγκούσης και Γ. Παπακωνσταντίνου, αντιστοίχως.

Για αυτές τις κατηγορίες η συνολική απώλεια στο εισόδημα, αν ληφθεί υπόψη ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι από τις αρχές του έτους έχουν ήδη χάσει περίπου 20%, μπορεί να αγγίξει και το 50%.

Η κυβέρνηση, από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με το Βήμα, προκειμένου να βάλει τάξη στο μισθολογικό χάος που επικρατεί στο Δημόσιο λόγω κυρίως των ανεξέλεγκτων επιδομάτων που χορηγούνται σε ορισμένες κατηγορίες εργαζομένων με ρουσφετολογικές και αδιαφανείς διαδικασίες, είναι αναγκασμένη να προχωρήσει- προς το παρόν τουλάχιστον- σε ενιαίο μισθολόγιο «πολλών ταχυτήτων», λαμβάνοντας υπόψη τα διαφορετικά μισθολογικά επίπεδα σε ευρείς κλάδους εργαζομένων και διαμορφώνοντας ένα νέο καθεστώς αμοιβών για τους νεοεισερχομένους που θα συγκλίνει με το επίπεδο αμοιβών στον ιδιωτικό τομέα.

Έτσι, δεν διατηρούνται απλώς τα μισθολόγια των δικαστικών, των Σωμάτων Ασφαλείας, των στρατιωτικών και των διπλωματικών, αλλά θα υπάρξουν και διαφορετικές αμοιβές σε ευρείες κατηγορίες εργαζομένων, ακόμη και του «στενού» δημόσιου τομέα. Η δέσμευση της κυβέρνησης απέναντι στην τρόικα είναι να εξοικονομηθούν 350-400 εκατ. ευρώ για το τρέχον έτος και 2,5 δισ. ευρώ συνολικά για την τριετία 2010-2013.

Το σενάριο που κερδίζει έδαφος είναι μέσω του νέου μισθολογίου:

1. Να υπάρξει σταδιακή κατάργηση όλων ανεξαιρέτως των ειδικών επιδομάτων που χορηγούνται από ειδικούς λογαριασμούς.

2. Να ενσωματωθούν άμεσα στον βασικό μισθό το οικογενειακό επίδομα και το κίνητρο απόδοσης.

3. Να ενσωματωθούν στον μισθό σταδιακά τα επιδόματα τα οποία είναι κοινά για ορισμένους ευρείς κλάδους εργαζομένων και τα οποία θα χορηγούνται πλέον από έναν «κεντρικό φορέα»

4. Να υπάρξει διαφορετικό σύστημα αμοιβών για τους νεοεισερχόμενους υπαλλήλους, το ύψος του μισθού των οποίων θα συγκλίνει με τους μισθούς στον ιδιωτικό τομέα.

5. Να συνδεθεί το νέο μισθολόγιο με την αξιολόγηση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων.